Ridelejr UGE 28

Antal tilmeldte: 9/10 Pris: 2975 DKK Lokation:
Thorsgårdsvej 40
8700 Horsens
Dato:
07-07-2024 14:00
12-07-2024 15:00
Sidste frist for tilmelding:
14-06-2024

Ridelejr 2024

Horsens Sportsrideklub afholder ridelejr for elevskoleryttere, parter, opstaldere med egen pony og andre interesserede. Lejren er åbne for alle, og der laves to niveau inddelte hold. Der er et begrænset antal pladser, da vi i år har valgt, at man får tildelt en pony, som man rider og har som sin “egen” pony under ridelejren til alle aktiviteter. Der vil være voksne til stede som har opsyn under hele ridelejren, også om natten. Der vil blive udarbejdet hjælperlister, så dem der har lyst kan byde ind med, hvad de kan bidrage med, men det er ikke en forudsætning for deltagelse. På ridelejrene skal vi lave en masse aktiviteter med og uden hest, som f.eks. ringridning, kvadrille, spring og dressur undervisning, stævne, kæphesteridning, boldspil, bålhygge og meget andet.

Ekstra information

Vægt
Højde
Ridemæssig erfaring
Ønsket pony, kun vejledende
Kan medbringe telt og til hvor mange personer

Kontakt info

Disse informationer er krævet til at gennemføre online betalinger i henhold til de nye EU regler for sikker online betaling (3D secure). Læs mere omkring dette her.

Pris: 2975 DKK