Underviser: Maria Børsting Frederiksen

Maria er født og opvokset på Thorsgårdsvej 40. Hun har startet og vundet massevis af klasser op til MA og S både nationalt

og internationalt for ponyer og op til MB på hest - begge dele i springning. Af mesterskaber har hun flere sølvmedaljer fra både DM og Sydjysk mesterskab.

Hun har i forbindelse med farens salg af heste og ponyer redet et utal af forskellige typer af heste og ponyer på alle niveauer.

Samtidig har hun haft heste og ponyer i ridning fra det meste af landet igennem årene.

Maria møder alle ryttere på deres niveau og formår at opbygge et tillidsbånd med hver enkelt rytter. Det medfører oftest, at der kan ses udvikling

inden for ganske kort tid. Hun tager hensyn til den enkelte rytters udfordringer, herunder både fysiske og psykiske og formår at arbejde på en måde,

hvor disse problemer får minimal betydning.

I samarbejde med den enkelte rytter og deres ambitioner og ønsker sættes der præcise mål, som der arbejdes intensivt for at opnå.

Dette udover at hun lærer rytterne om det vigtige ved den mentale balance og indstilling til den enkelte opgave uden at gå på kompromis

med hestens velvære eller evner. Maria har fokus på at udnytte den enkelte ekvipages evner på bedste vis og vende deres svagheder til en styrke.

Rideundervisningen tager udgangspunkt i, at det skal være sjovt at lære.

Praktisk:

Undervisningen foregår enten som som eneundervisning i spring eller på et hold med 2 ryttere på.

Alle skal hjælpe med opsætning af banen.

Varigheden:

30 minutter i alt, og du møder op opvarmet til timen.

Pris:

109 kr. pr. gang på hold og ellers 160 kr. pr. gang, hvis eneundervisning.

Har man ikke facilitetskort, kan undervisningen købes inkl. facilitetskort  (+30 kr.) til den pågældende undervisningstime og gælder kun under undervisningstimen.

Undervisningen skal være købt i shoppen her på siden senest mandag kl. 15.00.

Afbud :

Senest mandag kl. 15.00  og direkte til Maria selv.

Tilmelding:

Kontakt Maria direkte først for at høre om evt. ledig plads.

Herefter købes timen her på siden under vores SHOP.

Du skal være medlem af klubben for at kunne købe undervisning og er din hest ikke opstaldet på rideskolen,

så skal der også købes facilitetskort. (evt. kun for den modtagne undervisningsgang)