Facilitetskort HEST

Alder: Alle aldre Pris: 1.000,00 DKK
Horsens Sportsrideklub Mandag -

OBS: Pt. udsolgt  - we are fully booked :-)

Medlemmer med egen pony/hest (udefra) skal købe facilitetskort (ud over medlemskabet) for at kunne benytte både de indendørs ridehaller og udendørs banerne.

De, der har opstaldet hesten/ponyen på rideskolen har facilitetskortet inkluderet i opstaldningsprisen og skal således ikke tilkøbe det herigennem.

Man kan vælge imellem 2 slags facilitetskort:

* 1 der følger hesten - så flere ryttere kan ride på samme hest, fx ved heste der har en eller flere parter

*  1 der følger rytteren - ved ryttere, der har flere heste, som de gerne vil have med på rideskolen.

Der kan købes facilitetskort til halvårsperioderne:

1. halvår går fra 1. januar til 30. juni

2. halvår går fra 1. juli til 31. december

Facilitetskortet betales forud hvert halve år  og opkræves 31. december for det kommende 1. halvår og igen den 30. juni for det kommende 2. halvår.

Ved indmeldelse midt i en halvårsperiode betales der fortsat fuld pris. Køb af facilitetskort 1 måned før udløb af halvårsperioden, betales der en reduceret pris for den sidste måned.

Evt. opsigelsesvarsel er løbende måned + 1 til enten den 31.december eller 30. juni og skal ske skriftligt til mail: info@horsenssportsrideklub.dk. Der refunderes ikke for den forudbetalte periode.

Pris: 500,00 DKK (Derefter 1.000,00 DKK per rate) Du har fået en tilmeldingsrabat på 50%.

Samlet rabat på 500,00 DKK

Rater: Halvårlig Se alle rater