Indmeldelse:
Vi glæder os til at byde dig velkommen hos Horsens Sportsrideklub !
STEP 1: Opret en brugerprofil
- Ønsker du at starte i vores elevskole?
- Eller har du egen hest og ønsker at være medlem?
Så skal du først og fremmest oprette en brugerprofil her på hjemmesiden ved at klikke på fanen "log-in".
Skal dit barn under 18 år meldes ind i klubben, så anbefaler vi, at profilen laves i barnets navn, således der opkræves til juniortakst. Evt.guide til at oprette brugerprofilen her på siden findes på på fanen "opret profil" - vælg "hjælp".
STEP 2: Kontakt os !
- Forhør dig først og fremmest OM vi har en ledig opstaldningsplads til dig!, Selvom det ser sådan ud under vores "køb" + "opstaldning" kan der godt være fuldt optaget. Step 2 er derfor, at du kontakter os via vores mailadresse: info@horsenssportsrideklub.dk. Afvent svar inden du evt. går til step 3.
- Er alt optaget, kan du blive skrevet op på venteliste, så du vil blive kontaktet, når noget bliver ledigt.
STEP 3: Køb medlemsskab her på siden
- Er der plads, så skal du først og fremmest have købt et aktivt medlemsskab af klubben. Dette købes under fanen "køb" + "medlemskab" her på siden.
- Medlemsskabet opkræves 1 gang årligt d. 31/1.
Medlemmer under 18 år: kr. 450,00 pr. år
Medlemmer over 18 år: kr. 550,00 pr. år
Ønsker man at støtte klubben, men ikke at være aktivt udøvende rytter/medlem, så kan man tegne et passivt medlemsskab til kr: 200,00 pr. år.
Udsnit fra vores vedtægter § 7 Kontingent
"For nye medlemmer gælder, at indmeldelsesdato er lig med forfaldsdato for betaling af medlemskab. Der betales for hele året ved indmeldelse i perioden januar til og med juni. For indmeldelse efter 1. juli betales medlemskab for et halvt år. Fornyelse af medlemskab sker pr. 31. januar i det efterfølgende år efter indmeldelsesåret."
STEP : Køb opstaldningspladsen
- Var der en ledig plads, og har du fået købt medlemsskabet, så er du nu klar til at leje en opstaldningsplads hos os. Dette gøres ved at gå ind under fanen "KØB" + "OPSTALDNING".
- Inden købet gennemføres, er det vigtigt, at du skriver hestens fulde navn samt oplyser pr. hvilken dag, du flytter ind i boksen.
- Du vil blive kontaktet af Annie Hylleberg Nielsen for nærmere aftale om rundvisning mv.
STEP 4: Køb undervisning
- Ønsker du at modtage undervisning fra en af vores undervisere, beder vi dig kontakte dem direkte ift. om de har plads (se under kontakt). Undervisningen købes her på siden under "KØB - SHOP".
Kom godt i gang:
Som ny gør vi opmærksom på følgende:
- Du skal kende til vores regler og dem finder du her på siden under " INFORMATION - REGLER"
- Hold dig orienteret her på hjemmesiden og meld dig gerne ind i facebookgruppen "Medlemmer af Horsens Sportsrideklub HSR", hvor meget information også pågår samt i facebookgruppen "HSR opstaldningsgruppe"
- Overvej hvilke ting, du vil kunne hjælpe til med i rideklubben - vi består af frivillige, og vi har MANGE opgaver, som der er brug for hjælp til - også en masse opgaver, der ikke forudsætter noget kendskab til heste. Du kan også komme med i et af vores udvalg. Se under fanen " Om Klubben" - udvalg.
- Vi afholder medlemsmøder 2-3 gange årligt, hvor vi forventer at du (samt dine forældre deltager, hvis du er under 18 år). Det samme gælder for de opstaldermøder vi af og til afholder.
- Bliver du syg eller er forhindret i at komme til din undervisningstime eller til en turnusvagtordning, så meld hurtigst muligt afbud!.
- Du finder vores gældende handelsbetingelser under fanen "Om Klubben" - Handelsbetingelser".
- Når hesten, som du rider på, laver hestepærer i ridehuset og stalden, så skal der samles op STRAKS og over i de respektive trillebører. Dette gælder for alle - også i elevskolen.
Har du nogen spørgsmål ellers, så kontakt os endelig på info@horsenssportsrideklub.dk
Udmeldelse/opsigelse:
Der gælder et skriftligt opsigelsesvarsel på løbende måned + 1.
Udmeldelsen skal ske skriftligt på mail til: info@horsenssportsrideklub.dk, som herefter afmelder dig/bekræfter udmeldelsen.