‼️Får du også 30-50 henvendelser om ugen fra din arbejdsplads med opgaver du bliver bedt løse i din fritid??
Det gør vores personale desværre i stort omfang både i aftentimerne og i weekenden.
Der henstilles fortsat til at alle henvendelser til personalet på HSR KUN foregår i personalets arbejdstid i dagtimerne i hverdagene eller via mail.
Personalet må ikke kontaktes via deres private messenger eller på SMS.
Underviserne i elevskolen er også ansatte, og kan fint være behjælpelige med at besvare dine spørgsmål. 😊
Alle henvendelser vedrørende opstaldning, bokse, fold, fodring, udlevering, regulering m.m. til staldpersonalet i dagtimerne eller på stald@horsenssportsrideklub.dk - daglig leder Tina Bjerregaard kan kontaktes via denne mail.
Alle henvendelser vedrørende betaling, regninger, ændring af køb af wrap/hø, facilitetskort, køb i shoppen, tilgodehavende osv. sendes til bogholderi@horsenssportsrideklub.dk
Alle henvendelser angående elevskolen, ventelister, medlemskab, parter, undervisning, ridelejr, arrangementer i elevskolen, opsigelser, udstyr m.m. sendes til undervisning@horsenssportsrideklub.dk
Alle henvendelser vedr. stævnedeltagelse (interne ministævner dog undtaget), spørgsmål om stævner, stævneregler osv. sendes til staevne@horsenssportsrideklub.dk
Alle øvrige henvendelser sendes til info@horsenssportsrideklub.dk
Alle henvendelser til Hanne Aabo Sørensen skal foregå via mail.
Vi henstiller til at det respekteres, at Hanne har kontortid hjemmefra, og at hun IKKE er på arbejde, når hun færdes i klubben!
/Bestyrelsen